Status Płatności
Numer zlecenia *
Numer faktury *
Wprowadzaj dane dokładnie, bez zbędnych spacji i symboli. Wielkość liter nie ma znaczenia. Jeśli wyskoczy błąd - skontaktuj się z nami:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
Numer zlecenia: Proszę czekać...
Numer faktury: Proszę czekać...
Status płatności: Proszę czekać...
Data płatności: Proszę czekać...
Informacja: Proszę zwrócić uwagę w zleceniu, że liczymy 60 dni od daty otrzymania
oryginalnych dokumentów przewozowych – chyba, że zostało uzgodnione inaczej ze
spedytorem prowadzącym.
Jeśli występują niezgodności bądź mają Państwo pytania prosimy o kontakt:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
Jeśli występują niezgodności bądź mają Państwo pytania prosimy o kontakt:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
Numer zlecenia: Proszę czekać...
Numer faktury: Proszę czekać...
Status płatności: Proszę czekać...
Przewidywana data płatności: Proszę czekać...
Informacja: Proszę zwrócić uwagę w zleceniu, że liczymy 60 dni od daty otrzymania
oryginalnych dokumentów przewozowych – chyba, że zostało uzgodnione inaczej ze
spedytorem prowadzącym.
Jeśli występują niezgodności bądź mają Państwo pytania prosimy o kontakt:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
Jeśli występują niezgodności bądź mają Państwo pytania prosimy o kontakt:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
Nieprawidłowy numer zlecenia lub numer faktury. Upewnij się, czy wpisane numery są
poprawne! Wielkość liter nie ma znaczenia. Jeśli nadal wyskakuje błąd – skontaktuj się z
nami:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
Nieprawidłowy numer zlecenia lub numer faktury. Upewnij się, czy wpisane numery są
poprawne! Wielkość liter nie ma znaczenia. Jeśli nadal wyskakuje błąd – skontaktuj się z
nami:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
Coś poszło nie tak. Sprawdź numer zlecenia i numer dokumentu, a nastepnię spróbuj ponownie.