Status Płatności

Numer zlecenia * Numer faktury *
Wprowadzaj dane dokładnie, bez zbędnych spacji i symboli. Wielkość liter nie ma znaczenia. Jeśli wyskoczy błąd - skontaktuj się z nami:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
Numer zlecenia: Proszę czekać... Numer faktury: Proszę czekać... Status płatności: Proszę czekać... Data płatności: Proszę czekać...
Informacja: Proszę zwrócić uwagę w zleceniu, że liczymy 60 dni od daty otrzymania oryginalnych dokumentów przewozowych – chyba, że zostało uzgodnione inaczej ze spedytorem prowadzącym.
Jeśli występują niezgodności bądź mają Państwo pytania prosimy o kontakt:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167
Numer zlecenia: Proszę czekać... Numer faktury: Proszę czekać... Status płatności: Proszę czekać... Przewidywana data płatności: Proszę czekać...
Informacja: Proszę zwrócić uwagę w zleceniu, że liczymy 60 dni od daty otrzymania oryginalnych dokumentów przewozowych – chyba, że zostało uzgodnione inaczej ze spedytorem prowadzącym.
Jeśli występują niezgodności bądź mają Państwo pytania prosimy o kontakt:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167

Nieprawidłowy numer zlecenia lub numer faktury. Upewnij się, czy wpisane numery są poprawne! Wielkość liter nie ma znaczenia. Jeśli nadal wyskakuje błąd – skontaktuj się z nami:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167

Nieprawidłowy numer zlecenia lub numer faktury. Upewnij się, czy wpisane numery są poprawne! Wielkość liter nie ma znaczenia. Jeśli nadal wyskakuje błąd – skontaktuj się z nami:
ksiegowosc@wolfino.pl, +48 537 590 167

Coś poszło nie tak. Sprawdź numer zlecenia i numer dokumentu, a nastepnię spróbuj ponownie.